Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy zawartej na odległość (zwrot towaru)

  1. Masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość (czyli zakupu w naszym sklepie internetowym) bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odbioru zakupionego towaru.

    Aby to zrobić, prosimy o wysłanie do nas oświadczenia o odstąpieniu od umowy przed upływem tego terminu. Jego wzór znajdziesz poniżej. Możesz przesłać je do nas pocztą na adres:

    Evonails.pl
    ul. Wróblewskiego 7
    59-700 Bolesławiec

    lub emailem na adres sklep@evonails.pl. Możesz też skorzystać z Elektronicznego Formularza Odstąpienia.

    Pobierz formularz odstąpienia od umowy

  2. Następnie w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia musisz odesłać nam zwracany towar. My z kolei w ciągu 14 dni od daty otrzymania Twojego oświadczenia o odstąpieniu od umowy zwrócimy Ci wszystkie płatności dokonane przy zakupie.

  3. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy, ponosisz wyłącznie koszt zwrotu towaru. Gdyby jednak okazało się, że wartość zwracanego towaru zmniejszyła się w wyniku korzystania z niego w sposób wykraczający poza sposób konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania, zwracane płatności zostaną pomniejszone o tę różnicę.

  4. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu mailowego na adres sklep@evonails.pl lub telefonicznego pod numerem 75 613 8947.


Reklamacje

  1. Otrzymany towar jest uszkodzony lub niezgodny z zamówieniem?

    Aby złożyć reklamację, wystarczy, że odeślesz reklamowany towar wraz z dowodem zakupu (paragon lub faktura) na adres:

    Evonails.pl
    ul. Wróblewskiego 7
    59-700 Bolesławiec

    Załączenie wypełnionego protokołu reklamacji przyspieszy proces reklamacji.
    Pobierz protokół reklamacji

    Koszt przesyłki ponosi Klient – gdy reklamacja zostanie pozytywnie rozpatrzona, otrzymasz jego zwrot.

  2. W ciągu 14 dni od otrzymania towaru rozpatrzymy reklamację. Jeśli zostanie uznana, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na nowy. Gdyby było to niemożliwe z powodu braku towaru, zwrócimy Ci pieniądze za zakupiony towar lub zaoferujemy inne, dostępne towary.

  3. W razie jakichkolwiek pytań zapraszamy do kontaktu mailowego na adres sklep@evonails.pl lub telefonicznego pod numerem 75 613 8947.


Szczegółowe informacje dotyczące zwrotów i reklamacji znajdziesz na stronie Regulamin.

zobacz jako pierwsza najnowsze kolekcje,
promocje, konkursy oraz porady
i inspiracje od Evonails.